AnimeloverfromSulkapallolandia@Animesulkapallolandi
Aloittanut 13.8.2023
Tämä käyttäjä on pelkkää sekoilua :3

Olen siis Kuusulka ja tämä koko käyttäjä on vain minun ja Gammin sekoilua xD

♡________________________________________♡

Animet joista pidän:
★ Kaikki Studio Ghiblin elokuvat
★ Naruto & Naruto Shippuden
★ Hopeanuoli/Ginga: Nagareboshi Gin
★ Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
★ Pokémon, ei ne uudet oudot missä ei ole Ashia vaan ne missä on Ash :3
Death Note
★ Children of the Whales

☆_______________________________________☆

Parhaat anime hahmot mielestäni:
NEZUKO, KAKASHI >:33