Tämä käyttäjä on pelkkää sekoilua :3
Olen siis Kuusulka ja tämä koko käyttäjä on vain minun ja Gammin sekoilua xD
♡________________________________________♡
Animet joista pidän:
★ Kaikki Studio Ghiblin elokuvat
★ Naruto & Naruto Shippuden
★ Hopeanuoli/Ginga: Nagareboshi Gin
★ Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
★ Pokémon, ei ne uudet oudot missä ei ole Ashia vaan ne missä on Ash :3
Death Note
★ Children of the Whales
☆_______________________________________☆
Parhaat anime hahmot mielestäni:
NEZUKO, KAKASHI >:33