Terve, oon Korvapuusti! Oon 16v tyttö, joka tykkää piirtämisestä, pälättämisestä ja kaikesta hauskasta (kuten vaikkapa kitaran soitto ja cosplay).
En oikein tee testejä, mutta tykkään pälätellä niin oon välillä höpinälaarissa
Musiikkimaku on vähä sitä ja tätä, mut mun lempiyhtye on Foo Fighters :]
Fandomeja riittää, mut täl hetkel mun pääfandomeja ovat Team Fortress 2, The Boys, Postal ja House MD (pfp onkin otettu Team Fortress 2 -sarjakuvista)
Oon 9-luokalla :0
Velhokamuja:
Tuhkasydän
⋆*ੈ✩‧ 𝕂𝕣𝕚𝕤𝕥𝕒𝕝𝕝𝕚𝕥𝕪𝕥𝕥ö ♡✧ᵔᴗᵔ
☀️Aurinkohäntä💙
Vaahterasydän
Hopeasulka🪿 (🔥🍁ONH🍁🔥)
❄️Pilvinen❄️
🎸~𝔏𝔲𝔨𝔞𝔷𝔄𝔫𝔱𝔥𝔢𝔪~🦝
𝐏𝐞𝐩𝐩𝐞𝐫𝐨𝐨𝐧𝐢𝐧𝐚𝐚𝐦𝐚
Täplis
Tomaatti🍅
Sky
Strawberry
🖤•𝘊ute𝘎irl𝘓ovely•🖤
🪷★⚘️/girl//012/★⚘️🪷
Koira🐶🐶
🌸𝙽𝚎𝚒𝚕𝚒𝚔𝚔𝚊𝚑𝚘𝚑𝚍𝚎✨
[PWR] LumiMies
MajoneesiUnelma
Matsku😒
Alex_
Cheetos
˚ ༘♡ ☆`Sonjax!✧˖*°🕊࿐
👑𝔔𝔲𝔢𝔢𝔫💝
@Avamaxdiamonds123
@Finland_CH
@Mieleton_mustis
@lala
@k1raaaa
greyleeknow
KageyamaQueen @netflixinkuluttaja
Omenamehu@Ihminen123
Veekuli_123
"Upi oli kona ukko."