Ihan ok lyytsi💮🍡🩵@Lydiaa
Suojelija (Taso 2) | Aloittanut 31.7.2024
Life is a gift, wake up every day and realize that! ✰✞


En oo enää yhtään aktiivinen velho ja oon poistanu melkee kaikki omat höplät ja testit koska myötähäpeä kymmenenvuotiaalle itselleni oli liian iso 🥲
Äää en keksi mulle velhonimee nii meen nyt sillä minkä keksin 11 vuotiaana ;)



-13.v kawaii fashion girl joka rakastaa k-poppia
Asiat mistä tykkään atm
-anime, lempi animet on varmaa death note,mha,super gals
-miraculous ladybug and Cat noir
-sanrio
-j-fashion —> jojifuku,cutecore,gyaru
-STRAY KIDS,aespa,txt,tunexx,i-dle,YENA,lngshot
-vocaloidit


All we need is love dreams and stray kids<333