Heii oon Sulkasydän (sulkis) ja tervetuloa mun profiiliin👋🏻🤍
𝑱𝒐𝒕𝒂𝒊𝒏 𝒕𝒊𝒆𝒕𝒐𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒔𝒕𝒂
- oon 13v
- lukutoukka
- ratsastan
- ambivertti
- lempi vuoden aikani on kevät
- Soturikissat
𝑻𝒊𝒆𝒕𝒐𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒔𝒕𝒂 𝒗𝒆𝒍𝒉𝒐𝒏𝒂
- epä aktiivinen testien tekijä
- pyörin yleensä höplässä
- mun testeillä ei oo teemaa
- oon uusi täällä
- testien tägi on #Sulkis
𝑷𝒊𝒅ä𝒏…
Eläimistä
Luonnosta
Kirjoista
Lukemisesta
Aamuista
𝑵𝒊𝒎𝒊ä
Sulkasydän🤍🪶 (normaali)
Lopannut_Sulkis🤍🪶 (lopannut)
Sulkis_nukkuu🪶🤍 (tauolla)
Mun TeMa lemmikit
Kissa : Hämy
Kilpikonna : Pähkinä
Lohikäärme : Säde
Olisin tosi kiitollinen jos voisit tehdä testejäni ja arvostella ne niiden tason mukaan <3 muista että olet ihana juuri sellaisena kuin olet!
”Sometimes the right chose is the hardest one”
- keltahammas
No mutta heippa! Nähdään testien parissa <3