Mellister@Soosserhoff
Taikurikko (Taso 1) | Aloittanut 26.3.2026
(Suht epäaktiivinen)

Voitte kutsua mua nimellä Melli tai Lister. Tai ihan sama millä. Kutsukaa vaikka Chitir Chickeniksi, jos sellanen lystää.

PFP:n piirsin itse.

Täs ois joitain kappaleita, joista tykkään:
https://soundcloud.com/paakii/luulets-et-m-oon-huvikseni-n
https://soundcloud.com/daehanseo/shiki-no-uta
https://soundcloud.com/alexis-lightning/kami-sama-no-iu-toori
https://soundcloud.com/laurensius-radyo/burning-my-soul-hiroyuki-takami-feat-axl-21
https://soundcloud.com/i_robo_japan/mameyudoufu-chasing-feat
https://soundcloud.com/user-267922989/tehosekoitin-valonkantaja













Oottekos kuulleet vastahakoisesta agnostikosta, joka oli myös dysleksinen, janoinen ja uneton?
Se valvo koko yön pohtien, onko olemassa Juomalaa.