Öpe37@Vilhosankiaho
Noviisi (Taso 0) | Aloittanut 15.6.2026
Mitä tänne pitäis laittaa?
Rakastan harry potteria ja skandaria. 013 eli 13 vuotias poika. Tykkään popcornista. Olen vahva. Olen aika iso kun painan 75kg. Lempi sarja on Stranger things ja cobra kai ja flash ja wensdey ja loki ja daredevil... Lopetan puhumisen"hengittää syvään"
Olen semi rikas. Aika hyvän näkönen. 9-10 joka kokeesta ja en oo ees hikke. Lempi oppiaine on Matikka ja äikkä.
Tykkään elokuvista. Oon sinkku. Oon 1800 elo chess. comissa. 165 cm pitkä. Oon hyvä lukemaan. Pelaan tietokoneella välillä. Asun Vimpelissä. En ole hyvä tekemään testejä.