Onigiri_on_hyvää@Keijokainen
Noviisi (Taso 0) | Aloittanut 22.6.2026
En oikein käytä tätä. Loin Profiilin ainoastaan tehdäkseni Ouran-tietovisan hetken mielijohteesta, koska maailmassa on aivan liian vähän suomalaista Ouran-sisältöä. Se on myös minun tämänhetkinen hyperfiksaationi (se, ja random isekai manhwat, kuten "Suurin Kiinteistökehittäjä" tai "Esittää täydellistä kettusilmäistä pahista":3)

Mut mun Tumbleri on @Happy-chan51, jos kukaan on kiinnostunut.

"Anyone feel free to step on me" -Ralsei Deltarune