Laatinut: Onigiri_on_hyvää
Julkaistu: 2026-06-22
Ouran on kiva sarja. Mun lempparihahmo on Kyoya, koska se on liila. Tää on btw mun eka testi, joten mulla ei ole hajuakaan, miten tää toimii. Ainakin yritin.